Пошук (Авіаквитки) - це модуль компонента «Авіаквитки» системи air.in.ua

Пошук авіаквитків призначений для організації пошуку перельотів для подальшого бронювання і виписки квитків. Модуль пошуку авіаквитків організовує пошук авіарейсів за кількома реквізитами для кожної ГРС для отримання максимально повної видачі перельотів за максимально вигідними цінами. Модуль пошуку також включає в себе кілька допоміжних плагінів:

  • фільтри пошукових запитів
  • маршрутизатор
  • фільтр результатів
  • мікшер

Принцип роботи

Процес пошуку - складний процес, для здійснення і підтримки якого задіяні різні плагіни.

У air.in.ua процес пошуку авіаквитків проходить в кілька етапів:

  1. Користувач задає параметри пошуку.
  2. Фільтр перевіряє параметри пошукового запиту і перериває процес пошуку, якщо спрацює хоча б одне правило фільтрації.
  3. Маршрутизатор пошукових запитів вибирає за умовами придатні для пошуку пакети реквізитів і запускає по ним паралельний пошук в ГРС.
  4. Виконуються паралельні запити в ГРС (кількість запитів відповідає кількості допустимих пакетів реквізитів).
  5. Фільтр результатів пошуку видаляє з результатів пошуку небажані перельоти, відповідні параметрам фільтрів.
  6. Мікшер видаляє з результатів пошуку однакові перельоти (дублікати) від різних ГРС згідно заведеним правилам.
  7. Результати зберігаються і відображаються користувачеві на видачу результатів.

Результати пошуку - перельоти, отримані від ГРС. 
Видача результатів пошуку - перельоти, які відображаються користувачеві на етапі №7.

Основні можливості

  • підключення до метапоіска ;
  • настроюється внутрішній кеш результатів пошуку ;
  • розумні елементи управління на формі пошуку ;
  • пошук як за фіксованими, так і по сусіднім дат ;
  • пошук простих і складних складових маршрутів;
  • пошук тарифів для різних категорій пасажирів (дорослі, діти, АВІАвлята з місцем / без місця);
  • пошук по різних класах обслуговування;
  • пошук одночасно в декількох джерелах (мульти-GDS, мульти-PCC, пошук в різних сеансах);
  • підтримка пошуку ГРС і не-ГРС контенту;
  • можливість тонкої настройки пошуку під конкретних користувачів системи;
  • можливість отримати зневадження з пошуку.

Тонка настройка

Модуль пошуку має ряд додаткових налаштувань:

  • Пошук авіаквитків включений - опція активує роботу модуля пошуку. Увага! Не вимикайте цю настройку, інакше пошук не працюватиме !
  • Фільтри запитів включені - опція включає фільтри пошукових запитів АВІА 1.0
  • Використовувати премаршрутізатор lowcost Connect - включає використання нового маршрутизатора lowcost Connect. Детальніше див. Маршрутизатор пошукових запитів АВІА Тревел 2.0 Увага! Не вмикайте цей режим, якщо правила маршрутизації lowcost Connect не налаштовані!
  • Маршрутизатор lowcost1.0: вибір джерел для пошуку - дозволяє вибрати пакети реквізитів lowcost 1.0 для пошуку. Увага! Якщо ви використовуєте Маршрутизатор пошукових запитів АВІА Тревел 2.0 , обмеження використання пакетів в тонкій настройці АВІА Тревел 1.0 не працює! Детальніше див. [ Особливості відправки запитів при роботі маршрутизатора АВІА Тревел 2.0 ]
  • Маршрутизатор lowcost1.0: застосувати географічні обмеження для вибору пакетів - опція активує Маршрутизатор пошукових запитів АВІА Тревел 1.0 .
  • Реквізити з якого пакета будуть використані для запиту пошуку до lowcost Connect - настройка дозволяє вибрати пакет для запуску пошуку через маршрутизатор пошукових запитів lowcost Connect. Доступні для вибору варіанти: перший доступний або ж вибрати конкретний пакет. При запиті пошуку в lowcost Connect будуть використані логін, пароль і ідентифікатор користувача з lowcost Connect, задані в обраному пакеті. Увага! Правила маршрутизатора пошукових запитів lowcost Connect запускаються по агентству, для якого задано обраний в даній настройці реквізит.
  • Фільтри результатів включені - опція включає фільтри результатів пошуку АВІА 1.0 .
  • Мікшер результатів включений - настройка включає мікшер результатів пошуку АВІА 1.0 .
  • Клонування перельотів lowcost Connect - настройка відповідає за клонування (розмноження перельотів) авіа сервера.
  • Пакети для пошуку за розкладом в lowcost Connect - дозволяє вибрати пакети реквізитів lowcost 1.0 для пошуку за розкладом.
  • Фільтрація заблокованих перельотів: час першої блокування перельоту - час, протягом якого переліт, недоступний для бронювання, буде знаходитися в списку заборонених перельотів в перший раз. За замовчуванням дорівнює 1 годині. Опція доступна тільки при включеному модулі « Обробка непідтверджених сегментів ». Для коректної роботи повинен бути також включений фільтр результатів «... переліт заблокований».
  • Фільтрація заблокованих перельотів: час повторного блокування перельоту - час, протягом якого переліт, недоступний для бронювання, буде повторно перебувати в списку заборонених перельотів. За замовчуванням дорівнює 1 годині. Опція доступна тільки при включеному модулі « Обробка непідтверджених сегментів ». Для коректної роботи повинен бути також включений фільтр результатів «... переліт заблокований».
  • Домен діплінка на результати пошуку для XML API - як значення налаштування вказується домен сайту, який буде повернуто при використанні пошукового запиту в агентській API.
  • Блокувати недоступні перельоти , Тип використовуваної блокування недоступних перельотів , Час блокування недоступних перельотів - см. Блокування перельотів
  • Тип перевірки класу в мікшері lowcost Connect дозволяє більш тонко налаштувати мікшування результатів пошуку. - см. Мікшер lowcost Connect
  • Використовувати кеш lowcost Connect - настройка дозволяє включити використання кеша для пошукових запитів.
  • Включити оформлення перельотів без такс - настройка дозволяє включити правила для субсидування перельотів.

Як заощадити і купити квиток на літак дешево?

14 простих способів заощадити на авіаперельоті

1. Почніть пошук авіаквитків і збір інформації заздалегідь
Для того щоб вивчити маршрут подорожі, сезонність цін, терміни відкриття продажів, вартість авіаквитків в різних авіакомпаніях, а також інші тонкощі авіаперельотів, потрібен час. Тому не відкладайте пошук авіаквитків на останній момент. Знайдіть і вивчіть всю необхідну інформацію заздалегідь. Це допоможе прийняти вам правильне рішення і дасть відповідь на питання, як купити авіаквиток дешево.

2. Купуйте авіаквитки через інтернет
В інтернеті ви знайдете велику кількість агентств і авіакомпаній, зможете порівняти запропоновані ними ціни на авіаквитки і легко виберіть те, що підійде саме вам. Білетік.аеро допоможе вам знайти і купити авіаквиток дешево.

3. Сплачуйте авіаквитки електронними грошима або банківською картою
Авіаквиток обійдеться для вас дешевше, якщо ви оплатите його банківською карткою або електронними грішми. Квитки на літак коштують дорожче, якщо купувати їх за готівку в авіакасі. На Biletik.aero за допомогою сервісу PayLate можна забронювати квитки без оплати, в розстрочку. Відстрочка платежу можлива до 12 місяців.

4. Купуйте авіаквитки відразу туди і назад
Купівля квитків на літак в обидва боки зазвичай обходиться дешевше, ніж тільки в одну сторону. А часто вартість авіаквитків туди-назад буває така ж, як вартість авіаквитка тільки в одну сторону.

5. Купуйте квитки ближче до дати вильоту
Якщо ви збираєтеся летіти по Росії, або вибираєте Європейські напрямки, то майте на увазі, що чим ближче до дати вильоту, тим авіаквитки дешевше. Але купувати квитки в останній день теж не варто - ціна на них в останній день зазвичай піднімається.

6. При пошуку квитків на літак враховуйте дні тижня вильоту
Найдорожчі дні для вильоту - це субота, неділя, понеділок, а найдешевші - вівторок, середа і четвер.

7. Перевіряйте сусідні дати вильоту
Нерідко різниця в один день дозволяє істотно заощадити на покупці авіаквитка.

8. Стежте за часом вильоту літака
Купити квитки дешево можна на ранкові та нічні перельоти.

9. Для швидкої перевірки вильоти з сусідніх міст
Наприклад, деякі рейси з Львова коштують дешевше аналогічних рейсів з Києва.

10. Шукайте спецпропозиції та акції від авіакомпаній
Врахуйте, що зазвичай майже не буває спецпропозицій в сезони відпусток (див. Актуальні спецпропозиції на авіаквитки).

11. Літайте чартерними рейсам
Ціна на квитки на чартерні рейси майже завжди нижче, ніж на регулярні. Але завжди потрібно пам'ятати, що чартерні рейси мають масу недоліків, наприклад, чартери частіше затримують, на них не можна забронювати квитки заздалегідь, не можна здати або обміняти авіаквиток і т. Д.

12. Купуйте безповоротні квитки
Безповоротні авіаквитки - це найчастіше найдешевші авіаквитки. Але їх варто купувати тільки в тому випадку, якщо ви точно впевнені, що ваші плани не зміняться. Пам'ятайте, що такі авіаквитки майже неможливо повернути.

13. Не бійтеся пересадок
Рейс з пересадками може обійтися для вас дешевше прямого рейсу (див. Як відбувається переліт з пересадкою).

14. літати однієї і тієї ж авіакомпанією, збираєте і використовуйте милі
У багатьох міжнародних авіакомпаній є різні бонусні програми, що дозволяють накопичувати милі. Накопичені милі допоможуть надалі істотно заощадити на покупці авіаквитків.

15. Враховуйте сезонне подорожчання авіаквитків
Декілька разів на рік у зв'язку зі збільшенням продажів авіаквитків вартість на них істотно зростає. Наприклад, сезонне подорожчання на авіаквитки буває в сезони відпусток. Починається цей період в кінці весни - початку літа і закінчуються приблизно на початку вересня. Тому, якщо ви не прив'язані до дати поїздки, то краще всього вибрати інший період для подорожі. Це дозволить вам заощадити і купити авіаквитки дешево.

Компанія Google запустила додаток з пошуку авіаквитків.

Сервіс Flight Search поки доступний в тестовому режимі і дозволяє відстежувати наявність і вартість квитків тільки на внутрішні рейси на території США. Надалі компанія буде продовжувати удосконалювати сервіс і розширювати його можливості, збільшуючи пошук на інших напрямках.

Сервіс Flight Search використовує програмне забезпечення компанії ITA Software, яку Google придбав за 700 млн дол. Навесні 2011 р Завдяки додатку, користувачам надається можливість вибирати рейси різних авіакомпаній по дату, час, вартості перельоту, тривалості польоту. Також можна вказати можливу кількість пересадок і міста, в яких вони будуть проводитися. Крім того, додаток з пошуку квитків Flight Search інтегровано з картографічним сервісом Google Maps. Це дозволяє визначити не тільки аеропорт вильоту, а й найближчі до нього інші аеропорти.

Сам Google при цьому не займається продажем квитків, а лише перенаправляє користувачів на сайт авіакомпанії. Це відбувається після остаточного вибору маршруту і підтвердження, шляхом натискання кнопки "забронювати".

Угода Google з купівлі ITA Software понад рік тому викликала великі побоювання серед найбільших інтернет-агентств, таких як Kayak, Opodo і Expedia, оскільки ITA також продає їм свої послуги.
Компанія Google оновила свій додаток Google Search для Android, додавши нову опцію для мандрівників, повідомляється на сайті розробника. Тепер користувачі, що підбирають авіаквитки за допомогою інструменту для їх пошуку Google Flight Search, будуть отримувати повідомлення про зниження їх вартості за обраними напрямками. Нова функція поки буде доступна в обмеженому режимі тільки для користувачів в США. Чи буде вона реалізована на платформі iOS, в Google не пояснили.

Не далі як місяць тому Google оновив це додаток для Android, додавши функцію допомоги у виборі альтернативних варіантів подорожі в разі скасування або затримки рейсу по придбаним квитком. Додаток стало не тільки показувати інші рейси, але і виводити на екран всю необхідну інформацію про те, що пасажирові треба зробити для зміни свого маршруту.

Крім того, користувачеві стала доступна інша додаткова корисна інформація, таких як прогноз погоди в місці прибуття, про пробки на шляху в аеропорт, статус рейсу. Також стали відображатися деталі бронювання, шлях до центру оренди автомобілів і / або готелі, заброньовані квитки на шоу або концерт, а також рекомендації по відвідуванню заходів на потрібній точці світу, екскурсіях по довколишніх районах і фотографії місця прибуття. Для деяких авіакомпаній став автоматично відображатися і посадковий талон.

Частина II. Ціни на авіаційні квитки в ЄС. Мінімальні доступні тарифи

aircraft_забронювати_авіаквиткиУ цій частині розглянуті тільки прямі рейси. Наведено тарифи "туди-назад" в звичайні, несвяткові дні тижня. Чітко проглядаються деякі відмінності в порівнянні з ринком США, очевидно пов'язані з відмінним від США циклом розвитку системи повітряного транспорту в Європі. Відстаючи від США приблизно на 10-15 років, повітряний транспорт Європи найімовірніше перебуває на завершальному етапі циклу лібералізації, ініційованого в кінці 90-х рр. минулого століття. 

Частина I. Ціни на авіаційні квитки в США. Мінімальні доступні тарифи

hand-holding-model-plane-over-flag-map-of-usa_civil-aviationАмериканський ринок пасажирських авіаперевезень є на сьогоднішній день, без сумніву, найбільш розвиненим і передовим ринком в світі. В останні 50-60 років саме цей ринок визначає всі тенденції цивільної авіації в світі, будучи самим технічно досконалим, економічно розвиненим і найбільш організованим з точки зору регулювання і нормативно-законодавчого забезпечення.

Доходи авіакомпаній від продажу додаткових послуг в 2018 році складуть 36,1 млрд дол.

Загальносвітовий дохід авіакомпаній від продажу послуг, супутніх перельоту, в 2018 р може скласти 36,1 млрд дол., Що на 11,3% більше, ніж роком раніше. Крім того, це складе 5,4% від загальносвітового доходу авіакомпаній, який за результатами року очікується на рівні 667 млрд дол. Такі дані наводяться у "Всесвітньому прогнозі по продажу додаткових послуг", підготовленому консалтинговою компанією IdeaWorks Company, що спеціалізується на питаннях доходів від продажів додаткових послуг в авіатранспортної галузі, спільно з постачальником IT для авіагалузі - компанією Amadeus.

Як наголошується в дослідженні, дохід від продажу супутніх або додаткових послуг генерується за рахунок додаткової діяльності авіакомпаній крім транспортування пасажирів між пунктами призначення. У число таких послуг входять: комісія авіакомпанії за бронювання готелів, продаж бонусних миль за програмою заохочення часто літаючих пасажирів партнерським компаніям, надання ряду додаткових послуг за вибором пасажира.

В ході дослідження всі авіакомпанії були розділені на кілька категорій. Критерієм поділу став відсоток продажів додаткових послуг.

Дохід від продажу додаткових послуг традиційних авіакомпаній (найбільші в світі авіаперевізники, наприклад Air Canada, Air New Zealand, Copa, Etihad, Finnair, South African Airways) може забезпечуватися за рахунок оплати провозу додаткового багажу і співпраці з партнерами за програмами лояльності. Середній відсоток продажів додаткових послуг від загального доходу для авіакомпаній цієї категорії становить 2,9%.

Найбільші авіакомпанії США (Alaska Airlines, American і United) істотну частину доходів від продажу додаткових послуг генерують за рахунок комбінування доходів від програм лояльності і провезення багажу. Відсоток продажів додаткових послуг в даній категорії становить 10,1% від загального доходу.

Авіакомпанії AirAsia, Allegiant Air, EasyJet і Spirit Airlines вважаються лідерами по співвідношенню продажу додаткових послуг до сукупного доходу - 19,7%.

Бюджетні авіакомпанії по всьому світу, як правило, надають цілий комплекс додаткових послуг для пасажирів, що забезпечує високий рівень доходу. Відсоток продажів додаткових послуг від загального доходу становить 7,2%. Серед авіакомпаній в цій групі - Jazeera Airways, JetBlue, Norwegian, Pegasus, Southwest і GOL.

"Міжнародні авіалінії України" введуть збір з продажу квитків за межами сайту

Головна українська авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) обкладе збором продажу своїх квитків, які відбуваються за межами її сайту. Як повідомляє видання Tnooz, нововведення вступить в силу в кінці квітня.

При купівлі квитків через глобальні дистрибутивні системи (GDS) пасажирам доведеться додатково заплатити за кожне плече 9 дол. Цими системами головним чином користуються тревел-агентства. Йдеться про GDS Amadeus, Travelport, Sabre, Gabriel-SITA і "Сирена-Тревел".

Додаткові збори передбачені і для продажів через власні каси МАУ. Для міжнародних оборотних рейсів надбавка складе 18 дол., Для внутрішніх - 5 дол.

Втім, стверджує Tnooz, МАУ планує стягувати збори в розмірі до 10 дол. І при продажу квитків на власному сайті. В яких саме випадках доведеться заплатити додаткову суму, не уточнюється.

Незважаючи на те що деякі квитки будуть обкладатися митом навіть на сайті, швидше за все МАУ мають на меті залучити якомога більше пасажирів на власну платформу. У 2015 р подібну політику прийняла група Lufthansa, яка обклала продаж своїх квитків через GDS збором в 16 євро. Таким чином Lufthansa спробувала скоротити собівартість продажів: за її даними, в рік за послуги GDS доводилося платити сотні мільйонів євро. На відміну від МАУ німецька група не стала вводити збори за продаж через свої каси. Крім того, вона не стала відмовлятися від послуг тревел-агентств, запропонувавши їм підключитися до своєї инвенторной системі, минаючи GDS.

Amadeus і British Airways випробують новий стандарт електронних квитків

Постачальник IT-продуктів для авіагалузі Amadeus і авіакомпанія British Airways запустили пілотний проект, в ході якого зазнають новий стандарт проїзних документів One Order, повідомляє IT-провайдер. Цей стандарт, що розробляється Міжнародною асоціацією повітряного транспорту (IATA), покликаний спростити документообіг при укладанні й здійсненні авіаперевезень, а його впровадження призведе фактично до відмови від електронних авіаквитків в їх існуючому вигляді.

Як говориться в матеріалах IATA, One Order є надбудову над розвиваються стандартом NDC (New Distribution Capability - нова концепція дистрибуції). Відповідно до One Order при бронюванні перельоту створюється єдиний запис, що використовується протягом усього циклу авіаперевезення. В цей запис потрапляють дані, які зараз містяться в розрізнених документах - PNR (Passenger Name Record - іменна запис про пасажира; особисті дані мандрівника і відомості, що описують деталі його поїздки), e-ticket (власне електронний квиток, який підтверджує покупку перевезення) і EMD (Electronic Miscellaneous Document - електронний багатоцільовий документ, що підтверджує придбання додаткових послуг).

В IATA стверджують, що перехід на стандарт One Order спростить роботу авіакомпаній і їх партнерів, яким стане простіше обмінюватися інформацією і здійснювати взаєморозрахунки. Їм також буде легше оформлювати перевезення в рамках складних маршрутів, передбачених інтерлайн- і код-шерінговими угодами. Зокрема, впровадження єдиної записи про перевезення відкриє дорогу до прямого співробітництва між повносервісними і низькотарифного авіакомпаніями, взаємодія між якими часом утруднено через використання різних каналів дистрибуції.

Спроститься і зміна умов перевезення. Якщо зараз перенесення дати або часу вильоту вимагає виписки нового квитка, з впровадженням нового стандарту потреба в цьому відпаде. Всі зміни будуть фіксуватися в рамках початкового проїзного документа, зміст якого буде просто доповнюватися.

Новини: МАУ змінить час закінчення онлайн-реєстрації, Безвіз з ОАЄ, новий рейс LOT зі Львову

МАУ змінить час закінчення онлайн-реєстрації на всі рейси

uia zminit chas reestracii reisiwАвіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» з 14 грудня 2017 року почне закривати дистанційну реєстрацію на рейси за дві години до вильоту.

страница (1/4):